PosarN

Sväva är så fin, tycker jag i alla fall och det är väl det som räknas? Alltså att man tycker om sina egna kaniner. Fast man tycker kanske inte alltid att ens kaniner är det bästa som finns, men innerst inne så vet man att man inte skulle vilja vara utan dom heller.

Sväva är min drömkanin för att...
• Hon har den perfekta kroppen enligt mig. Långa framben och nallefejs (med vädursöron) ♥
• Hon har typ asgrymma föräldrar som hoppar super fint. Båda är förövrigt Super Champion i dagsläget!
• Hon är mesigt snäll (utanför buren hehe) och man kan typ göra vad man vill med henne utan att hon protesterar. Ska man klippa klorna så rör hon inte en fena och hon älskar myyyys.
• Jag tycker att Sväva har jättefin hoppstil, dock hade hon gärna fått ha lite mer klös i sig på banan ;)


Hoppas att ni också känner att ni har eran drömkanin hemma! =)

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Beatrice Rudberg

Kämpar för fullt för att avla fram min drömkanin:p Vill ha en med Trixas kropp och liknande täckning, fast mycket lugnare:)

2013-05-11 @ 19:41:43
URL: http://coloursforlife.blogg.se/

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0