Tagga tävling!

Ska fara på sista tävlingen innan midnattsolscupen i helgen. Skellefteå blir det att fara till på lördag och jag är astaggad!

Klasserna och kaninerna jag ska tävla är Elwis i elit krok x2 (han har chans att bli Great Champion om han sköter sig) och längdhopp Elit (hans elitdebut). Sväva ska hoppa medel krok och hon är inte alls brunstig nu så jag hoppas att det håller i sig till på lördag, peppar, peppar! Sen så är även Bobbie här på besök och han ska hoppa medel krok och längdhopp ej elit. Kul, kul! =D
 

Bobbie som förövrigt är Elwis kullbrorsa för er som inte vet det.
 
Hoppas såklart på cert med Elwis och pinnar med resterande, men jag blir nog ganska nöjd ändå om jag känner att dom gör sitt bästa men inte når ända fram =)
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: Maja

oj vad fiin kaniiiiin dog av söthet just

2013-05-26 @ 20:49:07
URL: http://majalundgren.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0