Tävlingsresultat 12/5-13

Var i Skellefteå igår med Moa, Lovisa och Cecilia från klubben. Norrbottens kaniner och förare ägde som vanligt ut västerbottningarna mohahaha :P
 
Sävast Ch Wentworth
Elwis hoppade elit rak och höjd elit. Han kändes helt okej i raken, förutom att han inte lyfte på magen på dom lätta hindrena =( 2+2 och typ utanför placering tror jag.
I höjden kändes han inte alls taggad utan han bara sprang på i full fart utan att kolla upp. Han hoppade 70 cm och rev ut sig på 80 cm. En 3:e plats och precis utanför placering som vanligt.
Det känns ändå som att han börjar komma tillbaka i bana men han är inte riktigt där jag vill att han ska vara än.
 


Khaos Stjärnstoft
Sväva hoppade medelsvår rak x2.
I första omgången kändes hon bättre än vanligt och lyckades komma imål på 2+3 och blev 3:a (dock 1 fel för mycket för pinne).
I andra omgången sprang hon rakt fram i båda omgångarna utan att vela dra åt vänster som i första. Ingen korrigering, 2+0, en 2:a plats och sin första msv pinne! =D Jätte fin chey ♥
 

Äntligen släppte det!
 
Sävast Barnhurst
Tävlade även Bobbie igen. Han hoppade msv rak x2 och höjdhopp ej elit.
I första omgången vet jag inte vad han höll på med, 4+2.
I andra omgången var han betydligt finare men slarvade till finalen lite, 0+2, pinne och en 3:e plats!
I höjden hoppade han 60 cm, blev 2:a och tog pinne =)


//Linnea

Kommentarer

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0