Djurens dag

Idag är det inte vilken dag om helst, utan det är djurens dag. Det firade jag med en hel djur dag typ hehe!
Efter skolan fick gerbilerna skutta fritt i rummet i typ 20 min vilket var riktigt uppskattat. Sen fick alla kaniner utom Sväva komma ut i sele (hon hade vilodag i hagen), tror att alla utom Elwis gillade det ;) Var nyss i stallet och hoppade lite häst också, skitkul!!
 
På söndag ska Foxy och Damona debutera i hoppning. Jag har valt att starta miniklass rak och krok eftersom dom knappt hunnit hoppträna nå lätthöjd, så det känns bäst att mjukstarta i mini och så får dom debutera lätt krok nästa helg i Skellefteå. Spännande måste jag då säga!
En annan kul grej är att Elwis ska få följa med och hoppa lite medelsvår rak och lätt krok nu på söndag för att se om han är i form för en comeback snart. Jag måste medge att jag är lite nervös :s
 
Nog om det, nu får ni lite nyfotade bilder:

//Linnea
 

Kommentarer
Postat av: Matilda

Hej!!
Nu har jag starta en ny omgång av VECKANS BLOGG! Skulle vara kul om du/ni var med!! :)
Enkla regler!!
Kram Matilda

2013-10-06 @ 07:52:28
URL: http://matildajosse.horseworld.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0