Höst, vinter, vår, sommar

Nu är det nästan alltid ca +8 grader ute och inte allt för roligt väder. Kaninerna fäller som isbjörnar i Afrika, är allmänt slöa och lite sura. Men det är okej att vara surig på hösten så länge ingen sätter sina huggtänder i mig ;)
 
Har massor i skolan så har valt att prioritera mina levande djur istället för att blogga lika ofta, men jag blir glad när jag ser att det fortfarande finns folk som kikar in på bloggen efter nya inlägg. Hjärtan till er ♥
 
Vill ni se några fula bilder på mina barn Foxy och Damona? Äh, ni får se dom ändå!
Så snygga kaniner! Eller njaaa </3
Har ni något särskilt ni vill att jag ska blogga om? Har lite fullt i huvudet av matte, fysik och kemi så skyller på att jag har tappat fantasin och blivit arbetsskadad xD
 
//Linnea
 
 

Kommentarer
Postat av: Mos

Du kan blogga om gerbilerna ngn gång igen :)

2013-10-13 @ 17:01:12

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0