Måste få skryta!

Känner att jag vill uppdatera er om hur det går för dom 4 snygga Elwis+Socka barnen:

Forjoy's Capella "Mocka" Leder syskonligan meritmässigt med en medelsvår klassning i både rak och krok (ostartad i krok). Hon debuterade rak medel idag och tog pinne i båda klasserna så nu har hon bara 1 pinne från svår :o 
Hon ser verkligen skitfin ut tycker jag!
 
Forjoy's Castor "Zeus" Ligger 2:a i syskonligan med en medelsvår klassning i rak och lättklassad i krok med 1 pinne. Han har inte tävlat så mycket men har just fått upp farten för hoppning så det ser lovande ut!
 
Forjoy's Crux "Crux" Min personliga favorit av barnen. Han är lätt i rak och lätt i krok med 1 pinne. Crux är den mest galna av alla syskonen och springer lättbanor på 7 sekunder, men börjar komma igång nu riktigt bra med sin förare.  
Foto: Sofie Jansson

Forjoy's Cheleb "Chrille" Han var kaninen som fick flytta hemifrån sist av alla, men nu har Chrille börjat fatta galoppen och har fått flera utanförplaceringar på sistone. Lättklassad i rak och lättklassad i krok med 1 pinne.
Picture
 
//Linnea

Kommentarer
Postat av: lina

gud va duktig den är
jag har okså en kanin en dvärglejonhuvad kanin

2013-12-24 @ 10:35:50

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0