Träna, träna

Har hunnit med att motionera både Elwis och Sväva i sele idag. Barnen och Lakritz har chillat i hagen som vanligt.
Min motionsplan för kaninerna och främst Elwis och barnen ser ut såhär:
Mån: Springa med Elwis och Sväva
Tis: Springa med Elwis och Damona
Ons: Springa med Elwis och Foxy
Tor: Springa med Elwis och Lakritz
Fre: Springa med Foxy och Damona
Lör: Tävla eller springa med Sväva
Sön: Hoppträna med Damona och Foxy och springa med Lakritz

Dom dagar som kaninerna inte springtränar får dom chilla i hagen eller dö i buren om det regnar (det lät ju kul för dom).
 
Elwis ser så snäll och fin ut...
Damona och Foxy hopptränar =)

Dom får debutera i oktober. Är jättetaggad!

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Elin

Din motionsplan har inspirerat mig. Är nog dags att mina köttbullar börjar få upp flåset nu :)

2013-10-01 @ 18:36:00
URL: http://starsbilder.blogg.se
Postat av: Julia ÅKH

Vad fin foxy ser ut! :o

2013-10-02 @ 16:31:50

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0