Bloggen har ju fyllt 3 år!

Missade att bloggen fyllde 3 år nu i måndags, den börjar bli lite bortglömd och uppdaterad :P Antar att man växer ifrån vissa saker, men har inte hjärta att ta bort den ♥

Lite saker har hänt på kaninernas tävlingsresultat. Foxy har gått och blivit svår i både rak och krok (hjälp), Mongo har tagit sin första lättrak pinne och Sväva har tagit en andra längdpinne.
Nästa lördag blir det tävling igen, då ska Foxy debutera svår rak =D

För övrigt så kom Moa och hopptränade kaniner med mig igår. Jag hoppade Foxy och hon går som en klocka i svår! Har lite förväntningar på bäbis i framtiden faktiskt ;)
 
Det gick galant! Hon fick hoppa typ enkel svår och vattengrav för första gången. Inga problem ;)
Det är kul att hon är så lik Lakritz och Elwis på samma sätt, verkligen :')

//Linnea

Kommentarer
Postat av: Moa

Foxy va sååååå fin <3

2014-04-26 @ 13:38:42
URL: http://moahelanatten.blogg.se

Innan du kommenterar:
• Alla elaka kommentarer tas bort!
• Tipsa mig gärna om du har några råd!
• Jag vill gärna höra era synpunkter!
• Blogg tips är välkommna!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0